Support

Selectati una dintre intrebari pentru a extinde raspunsul. In situatia in care intampinati o problema care nu se regaseste aici va recomandam sa ne contactati utilizand formularul de contact. Un operator urmeaza sa va raspunda in termen de 1-2 zile lucratoare.

Daca ati completat chestionarul de pe site si ati realizat plata cu succes inseamna ca dieta dvs. a fost generata. Dieta se poate accesa pe site sau urmeaza sa fie trimisa esalonat pe zile, in mod zilnic, prin email si/sau prin SMS la adresa de email si/sau numarul de telefon mentionat in comanda.

Daca ati uitat parola de acces, o puteti reseta accesand sectiunea 'Resetare Parola' din partea de subsol a siteului.

In momentul generarii unei diete, se tine cont de raspunsurile dvs. la chestionarul de pe site. Daca dieta contine un aliment pe care nu il tolerati, cel mai probabil acesta a fost mentionat sa fie inclus in planul alimentar. In aceasta situatie va recomandam sa il inlocuiti cu un altul cu conditia ca acesta sa ii fie echivalent.

Notificarile se trimit prin email si/sau prin SMS la datele mentionati in comanda. In primul rand va rugam sa va asigurati ca ati activat notificarile de aici. Va recomandam sa ne contactati utilizand formularul de contacta de pe site.

Pentru a va actualiza datele de facturare inclusiv adresa de email si numarul de telefon accesati aceasta pagina. Notificarile urmeaza sa va fie trimise catre noile date.

Daca nu primiti notificarile sau nu va puteti accesa contul, cel mai probabil ati completat in mod gresit unul din aceste campuri. In acest caz va recomandam sa ne contactati utilizand formularul de contact de pe site.